Posłuchaj Ekspertek i Ekspertów w 3 blokach prezentacji na auli oraz w trakcie panelu dyskusyjnego. Wystąpienia mające na celu inspirowanie, edukowanie oraz wywoływanie dyskusji na tematy najbardziej istotne dla społeczności HR, stanowiące fundament i kompas dla reszty wydarzenia.
Nasz Summit łączy formułę tradycyjnej konferencji oraz pokoi dyskusyjnych, w których możesz swobodnie rozmawiać na interesujące Cię tematy. Zmieniaj pokoje w trakcie dyskusji, korzystaj z networkingu, poznaj ludzi podobnych do siebie!
Proponowane tematy pokoi dyskusyjnych, umożliwiają aktywny udział i współtworzenie treści w czasie rzeczywistym, co stanowi ważny element naszego wydarzenia.
Przygotowaliśmy dwa bloki, po 4 warsztaty każdy – liczba miejsc jest limitowana. Nie ma możliwości zmiany warsztatu w trakcie jego trwania. Zapisy na warsztaty będą możliwe podczas rejestracji w dniu wydarzenia – obowiązuje zasada “kto pierwszy, ten lepszy”.
12 maja o północy zakończyliśmy oficjalną sprzedaż biletów na nasze wydarzenie.
Jeżeli jednak jesteś zainteresowany/a wzięciem udziału w wydarzeniu - napisz do nas na welcome@hrklub.pl, dopiszemy Cię do listy rezerwowej i jak tylko zwolni się miejsce - damy znać 😊
Tak, jeżeli podasz w trakcie dokonywania płatności odpowiednie dane, wówczas faktura zostanie wystawiona i przesłana do Ciebie e-mailem po dokonaniu rejestracji i opłaceniu biletu.
Zostanie stworzona foto- i wideorelacja z wydarzenia. Jednak całość eventu nie będzie nagrywana ani udostępniana publicznie.
Tak, materiały, takie jak prezentacje, będą dostępne, o ile prelegent wyrazi na to zgodę.
W ramach biletu czeka na Ciebie drobny poczęstunek i stała przerwa kawowa. Podczas przerwy lunchowej będziesz mógł/mogła już we własnym zakresie, skorzystać z oferty baru w Akademii Śląskiej oraz okolicznych restauracji. Możesz również przynieść własny posiłek, szczególnie jeśli przestrzegasz specjalnej diety.
*edit: ze względów organizacyjnych, zrezygnowaliśmy tym razem ze strefy z foodtruckami.
Akademia Śląska dysponuje ponad 400 miejscami parkingowymi, które będą do dyspozycji uczestników.
Tak, zajęcia dla studentów będą odbywały się normalnym trybem. My będziemy mieli do dyspozycji aulę, sale warsztatowo-dyskusyjne oraz foyer – przestrzeń networkingową.
Tak, z centrum Katowic do Akademii można dojechać autobusami nr 9, 154, 297.
Akademia Śląska, ul. Rolna 43, 40-555 Katowice, woj. śląskie.
W tej edycji nie przewidujemy oficjalnego afterparty, ale podpowiemy kilka miejsc, gdzie można swobodnie kontynuować networking.
Będzie tam też można spotkać organizatorów, zażywających pokonferencyjnego relaksu 🙂
Tak, już planujemy edycję jesienią 2024 roku.
Tak, oferujemy 10% rabatu dla członków HR KLUB Polska oraz przy zakupie biletów grupowych (od 3 biletów).
Zapisy na warsztaty będą odbywały się podczas rejestracji, w dniu wydarzenia. Obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy", dlatego polecamy wcześniejsze przybycie 🙂
Tak, możesz zapisać się na dwa warsztaty – po jednym w każdym bloku czasowym.
Możesz opuścić warsztat w trakcie jego trwania, jednak nie będziesz mógł/mogła dołączyć do innego w tym samym bloku czasowym.
Nie, udział w warsztatach jest wliczony w cenę biletu.
Nie, ponieważ w tym samym czasie masz do dyspozycji pokoje dyskusyjne, możliwość networkingu i poznawania innych osób oraz resztę przygotowanych pozycji konferencyjnych.
Tak, możesz swobodnie eksplorować różne pokoje dyskusyjne w trakcie trwania wydarzenia.
W naszym koszyku zakupowym można kupić jeden bilet w trakcie jednej transakcji.
Spowodowane jest to względami technicznymi oraz łatwiejszym zarządzaniem zgodami RODO.
Bilety grupowe (od 3 sztuk) objęte są zniżką 10% i na nie wystawiamy dedykowany koszyk zakupowy - kupujesz, podajesz dane i płacisz tylko raz.
Kontakt w sprawie biletów grupowych: welcome@hrklub.pl
Udział we wszystkich prezentacjach typu "keynote speech" oraz w panelu dyskusyjnym, możliwość udziału w dwóch warsztatach i/lub dwóch pokojach dyskusyjnych, dostęp do strefy networkingowej, stałą przerwę kawową oraz drobny poczęstunek.
Dodatkowo dostaniesz od nas 1-miesięczny dostęp do zamkniętej społeczności HR Klub Polska na platformie Discord,
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy z organizatorami welcome@hrklub.pl.