HR Klub Summit

Globalne trendy, lokalne wyzwania

Akademia Śląska / Katowice

Formuła wydarzenia

Posłuchaj Ekspertek i Ekspertów w 3 blokach prezentacji na auli oraz w trakcie panelu dyskusyjnego. Wystąpienia mające na celu inspirowanie, edukowanie oraz wywoływanie dyskusji na tematy najbardziej istotne dla społeczności HR, stanowiące fundament i kompas dla reszty wydarzenia.

Nasz Summit łączy formułę tradycyjnej konferencji oraz pokoi dyskusyjnych, w których możesz swobodnie rozmawiać na interesujące Cię tematy. Zmieniaj pokoje w trakcie dyskusji, korzystaj z networkingu, poznaj ludzi podobnych do siebie!

Proponowane tematy pokoi dyskusyjnych, umożliwiają aktywny udział i współtworzenie treści w czasie rzeczywistym, co stanowi ważny element naszego wydarzenia.

Przygotowaliśmy dwa bloki, po 4 warsztaty każdy – liczba miejsc jest limitowana. Nie ma możliwości zmiany warsztatu w trakcie jego trwania. Zapisy na warsztaty będą możliwe podczas rejestracji w dniu wydarzenia – obowiązuje zasada “kto pierwszy, ten lepszy”.

Agenda

Prelegenci

Agnieszka Raczek

Agnieszka Hetmańczyk

Karolina Nizińska

Anna Bartosińska

Edyta Kucharczyk

Natalia Urbańska

Magdalena Chabuz

Paulina Gawlicka

Mateusz Zapart

Joanna Kalisz

Marta Leszczyńska

Diana Biel

Przemysław Lelewski

Piotr Zdybał

Izabela Kostrzewska

Bartek Wrzosek

Patrycja Samsonowicz

Przemysław Wolski

Mateusz Smoczyński

Agnieszka Szostak

Piotr Szymczak

Jacek Smura

Patryk Szlęk

Bilety

HR Klub Summit

24.05.2024 / Katowice
PLN 450
00 netto
  • 6 prezentacji eksperckich
  • 8 mini warsztatów
  • 8 tematycznych dyskusji moderowanych
  • stałe przerwy kawowe i smaczny poczęstunek
  • dostęp do zamkniętej społeczności HR KLUB Polska na Discord
Summit

Wspierają nas

Współorganizator

Sponsor Główny

Sponsor Złoty

Sponsor Srebrny

Wspierają nas

Patronat Medialny

Patronat Honorowy

F.A.Q.

Brak biletów! I co teraz?

12 maja o północy zakończyliśmy oficjalną sprzedaż biletów na nasze wydarzenie.

Jeżeli jednak jesteś zainteresowany/a wzięciem udziału w wydarzeniu - napisz do nas na welcome@hrklub.pl, dopiszemy Cię do listy rezerwowej i jak tylko zwolni się miejsce - damy znać 😊 

Czy otrzymam fakturę?

Tak, jeżeli podasz w trakcie dokonywania płatności odpowiednie dane, wówczas faktura zostanie wystawiona i przesłana do Ciebie e-mailem po dokonaniu rejestracji i opłaceniu biletu.

Czy wydarzenie będzie nagrywane?

Zostanie stworzona foto- i wideorelacja z wydarzenia. Jednak całość eventu nie będzie nagrywana ani udostępniana publicznie.

Czy otrzymam materiały od prelegentów?

Tak, materiały, takie jak prezentacje, będą dostępne, o ile prelegent wyrazi na to zgodę.

Co będę jeść?

W ramach biletu czeka na Ciebie drobny poczęstunek i stała przerwa kawowa. Podczas przerwy lunchowej będziesz mógł/mogła już we własnym zakresie, skorzystać z  oferty baru w Akademii Śląskiej oraz okolicznych restauracji. Możesz również przynieść własny posiłek, szczególnie jeśli przestrzegasz specjalnej diety.

*edit: ze względów organizacyjnych, zrezygnowaliśmy tym razem ze strefy z foodtruckami.

Gdzie mogę zaparkować?

Akademia Śląska dysponuje ponad 400 miejscami parkingowymi, które będą do dyspozycji uczestników.

Czy na terenie Akademii będą odbywały się zajęcia dla studentów?

Tak, zajęcia dla studentów będą odbywały się normalnym trybem. My będziemy mieli do dyspozycji aulę, sale warsztatowo-dyskusyjne oraz foyer – przestrzeń networkingową.

Czy do Akademii Śląskiej można dojechać komunikacją miejską?

Tak, z centrum Katowic do Akademii można dojechać autobusami nr 9, 154, 297.

Gdzie dokładnie odbywa się Summit?

Akademia Śląska, ul. Rolna 43, 40-555 Katowice, woj. śląskie.

Czy przewidziane jest afterparty?

W tej edycji nie przewidujemy oficjalnego afterparty, ale podpowiemy kilka miejsc, gdzie można swobodnie kontynuować networking.

Będzie tam też można spotkać organizatorów, zażywających pokonferencyjnego relaksu 🙂

Czy HR KLUB SUMMIT to wydarzenie cykliczne?

Tak, już planujemy edycję jesienią 2024 roku.

Czy są przewidziane zniżki na bilety?

Tak, oferujemy 10% rabatu dla członków HR KLUB Polska oraz przy zakupie biletów grupowych (od 3 biletów).

Jak mogę zagwarantować sobie miejsce na warsztacie?

Zapisy na warsztaty będą odbywały się podczas rejestracji, w dniu wydarzenia. Obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy", dlatego polecamy wcześniejsze przybycie 🙂

Czy mogę zapisać się na kilka warsztatów?

Tak, możesz zapisać się na dwa warsztaty – po jednym w każdym bloku czasowym.

Czy mogę zmienić warsztat w trakcie jego trwania?

Możesz opuścić warsztat w trakcie jego trwania, jednak nie będziesz mógł/mogła dołączyć do innego w tym samym bloku czasowym.

Czy udział w warsztatach jest dodatkowo płatny?

Nie, udział w warsztatach jest wliczony w cenę biletu.

Jeżeli nie uda mi się zapisać na żaden warsztat - czy dostanę zwrot części wartości biletu?

Nie, ponieważ w tym samym czasie masz do dyspozycji pokoje dyskusyjne, możliwość networkingu i poznawania innych osób oraz resztę przygotowanych pozycji konferencyjnych.

Czy mogę zmieniać pokoje dyskusyjne w trakcie ich trwania?

Tak, możesz swobodnie eksplorować różne pokoje dyskusyjne w trakcie trwania wydarzenia.

Jak dodać do koszyka zakupowego więcej niż 1 bilet?

W naszym koszyku zakupowym można kupić jeden bilet w trakcie jednej transakcji.

Spowodowane jest to względami technicznymi oraz łatwiejszym zarządzaniem zgodami RODO.

Bilety grupowe (od 3 sztuk) objęte są zniżką 10% i na nie wystawiamy dedykowany koszyk zakupowy - kupujesz, podajesz dane i płacisz tylko raz.

Kontakt w sprawie biletów grupowych: welcome@hrklub.pl

Co zawiera cena biletu?

Udział we wszystkich prezentacjach typu "keynote speech" oraz w panelu dyskusyjnym, możliwość udziału w dwóch warsztatach i/lub dwóch pokojach dyskusyjnych, dostęp do strefy networkingowej,  stałą przerwę kawową oraz drobny poczęstunek.

Dodatkowo dostaniesz od nas 1-miesięczny dostęp do zamkniętej społeczności HR Klub Polska na platformie Discord,

Jak mogę się skontaktować z organizatorami w przypadku dodatkowych pytań?

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy z organizatorami welcome@hrklub.pl.

Paulina Gawlicka / Koordynatorka Eventu
paulina@hrklub.pl / +48 500 803 012

Mateusz Zapart / Faktury i rozliczenia / Sponsorzy / Media
welcome@hrklub.pl